Mht. ankomsttidspunkt regner jeg med at folk kan dukke op ved en 5-tiden. Man er selvfølgelig velkommen til at ankomme tidligere, men risikerer da at blive sat til at skrælle kartofler.
Hvis nogen er i tvivl om adressen står den i kontaktinformation.
der er også et par ting jeg skal har forberedt - btw carrie er der mulighed for at omkring klokken 12 at vi hopper op på jeres tag ting ? - er der ikke en god udsigt derfra mon ?
Carrion wrote:
Vi har købt ind til 3 retters menu (som nævnt i menutråden) inklusive drikkevarer: hvidvin til forret, rødvin til hovedretten og en lille dessertvin, derudover er der øl til fri afbenyttelse og nogle flasker champagne til kl 12 plus kransekage og snacks. Endvidere vil der være diverse alkohol i form af Vodka, rom, gin, osv. samt diverse sodavand.
Natmad vil blive serveret når gæsterne føler trang til det
Det hele vil blive serveret i hyggelige omgivelser og godt selskab!
Prisen endte på 294,- kr pr. næse. Det er da en fair pris for en nytårsaften, synes i ikke?
Det lyder sq cool. Håber du har købt nok rom, nogle af os drikker ikke vin
Tak for i går... damn jeg er småbusted... glæder mig til mig hjemmelavede burger som jeg skal have om lidt
Hva er der nogen der har klager over hvis jeg holder et lille afterparty ??? så går stegen, pølserne osv ikke til spilde... der var vist også lidt vin, sprut, øl mm i overskud. Så det ville ok billigt, primært tilbehør og resten af drikkevarer kan man selv tage med... jeg tager den vist bare op i en ny tråd .. 13 januar it is....
har det som om jeg ikke har sovet i en uge... også kan man selvfølgelig ikke sove fordi den "%#¤" storm får min lejlighed til at larme som en sindsyg... skod.
dkwolf wrote:
har det som om jeg ikke har sovet i en uge... også kan man selvfølgelig ikke sove fordi den "%#¤" storm får min lejlighed til at larme som en sindsyg... skod.
men hyggeligt
hehe så kan du lære det ... dvs ikke at bo i lejlighed
dkwolf wrote:
men hyggeligt
hehe så kan du lære det ... dvs ikke at bo i lejlighed
Eller at drikke igennem så småting som larm ikke forstyrrer din søvn