Jeg sad lige og kiggede på links på en gammel foreningsside

hils på folk du ikke har snakket med længe
Post Reply
OrosAraba
Posts: 2
Joined: Tue Jan 08, 2008 12:02 am

Jeg sad lige og kiggede på links på en gammel foreningsside

Post by OrosAraba »

... ja og så dukkede http://www.easyfrag.dk minsandten lige op - og den virkede sgu! :D
For Jer der er store spørgsmålstegn nu, lad mig prøve at opfriske hukommelserne.

Jeg stødte første gang på Jer en efterårs/vinterferie- eh ja, one or the other. Det var i Frederikssund, og det var nogle spejderhytter lige ved broen. Jeg kom kørende i en stor grøn kampvogn (bedre kendt som en stor ford transit) Jeg overnattede i den sågar. Gudskelov og tak for elvarmeren. Anyway, derefter blev det ikke til så meget andet end lidt sporadisk deltagelse, i vist et eller 2 arrangementer derefter.

Nåh, nu grunden til at jeg i det hele taget skriver efter jeg stødte på linket! Jeg afholder fakkertalt et LAN i Ishøj i påsken, wolla min fætter! Ikke noget fancy, 100mbit netværk, og sikkert en 8/2 kabelmodem forbindelse til deling. Primære grund til dette arrangement er de "få" der stadig gerne vil holde lans, og til dels at jeg længe har lovet min WoW guild at holde noget i DK.

Jeg ved ik lige om jeg kigger forbi dette forum igen, men evt. interesserede kan maile mig på orosaraba@gmail.com

Det er stadig et forholdsvist privat lan arrangement som altså ikke bliver slået op alle mulige mærkelige offentlige steder ;) Håber på min. 20, men håber på op imod de 40-60 stykker. (hvad er et LAN uden at knalde mindst EN sikring?)

Det vil foregå i Ishøj Idrætscenter hvor jeg arbejder til daglig i øvrigt, og altså i påsken 20-24marts 2008.
IPhase
Posts: 51
Joined: Tue Oct 17, 2006 3:16 pm
Location: Somewhere...

Re: Jeg sad lige og kiggede på links på en gammel foreningsside

Post by IPhase »

Dig kan jeg sagtens huse, og din fuckedup smadrede øse, kan jeg tilmed også huske! :)
Det var tider....

Ved ikke lige om jeg tør tage tilbage til Ishøj efter jeg flyttede derfra, rimeligt farligt sted at bo hvis man ikke er psykopat ;P
"Freelance Gynækolog"
OrosAraba
Posts: 2
Joined: Tue Jan 08, 2008 12:02 am

Re: Jeg sad lige og kiggede på links på en gammel foreningsside

Post by OrosAraba »

Sikke noget pjat, jeg boede der fra 2->25år, og se hvad jeg er blevet til.... eller... Jeg lever da endnu :-P

Jeg har i øvrigt fået redigeret info på los gamle hjemmesidos. Den findes på http://www.pcimpact.dk
crissi
Posts: 255
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:45 pm
Location: Skibby
Contact:

Re: Jeg sad lige og kiggede på links på en gammel foreningsside

Post by crissi »

det hænder da at man bruger en E-D-B maskine fra tid til anden, men ellers er det vist ikke så tit at folk efterhånden tager til LAN :P
WAAARgh!

Image
Post Reply