Forberedelse

Åben diskusion om tidspunkter, lokationer etc etc
Post Reply
hald
Posts: 140
Joined: Sun Oct 15, 2006 8:03 pm
Location: Kbh NV
Contact:

Forberedelse

Post by hald »

Skal vi prøve (de næste gange) at lave en mere komplet liste over spil vi sandsynligvis skal spille.

Så kan folk få/hente spillet selv og få det til at køre inden netværket går i gang.

Derudover, så en større netværksenhed, skal vi også lige ha' fat i til næste gang.

Vi havde ikke net... det så jeg nu ikke som det største problem for en weekend, måske vi endda LANede lidt mere når det ikke var der :)
Image
crissi
Posts: 255
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:45 pm
Location: Skibby
Contact:

Post by crissi »

jeg syntes det var fint - der var nok øl, hvis antra kommer skal vores norm dog nok lidt op :P
wacky
Posts: 125
Joined: Sun Oct 15, 2006 9:25 pm
Location: Rødovre

Post by wacky »

Ville nu være rart hvis vi kunne være på én switch næste gang hehe.
hald
Posts: 140
Joined: Sun Oct 15, 2006 8:03 pm
Location: Kbh NV
Contact:

Post by hald »

vi skal også have spillet mere soldat :|
Image
PoPPe
Posts: 307
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:09 pm
Location: Ballerup
Contact:

Post by PoPPe »

Enig, mht til alle ting.

1) bedre(større) switch, næste gang SKAL man komme med udstyr når man har lovet at komme, eller aflevere udstyr i tide (folk der allerede er kommet er jo stive, og har ikke lyst til at blive ædru :) . Vi burde kunne finde noget næste gang, jeg kan napse en 24/48/64 ports switch på arbejdet, BC havde noget og ip har vores EF switche mener det er 2x 48

2) Spillene skal fordeles i forvejen, alternativet er at vi har en server med noget giga eller trunk vi kan suge fra. det holder ikke at suge fra en der sidder og spiller - med mindre det ikke er PC spilleri men ........ noget andet ;) . Jeg skal nok prøve at få en vmware op og køre(inklusiv lyd og spil) , hvis der er nogen der keder sig må de også gerne prøve - jeg har jo prøvet at tage mig sammen i over 1 år :oops:

3) Internet er intet problem, dog ville det være fedt til f.eks. COD når vi nu ikke var flere - men det får vi rettet op på næste gang. Dog var problemet tit når vi var på DTU at nogle sad og spillede deres lorte RPG i døgndrift !!! Husk nu at at vores motto: why play alone when you can play with others :) Men det er planen at vi ALLE spiller samme spil - ikke hele tiden men i hvert fald en del af tiden.



Jeg har lige hovedet i blød for at finde et sted hvor vi kan holde et lille vinterlan, er der nogen der kunne finde på at smide et lokale i puljen ??
--
Regards.
The real PoPPe
Post Reply