Wuhu \o/

Generel sniksnak
Post Reply
crissi
Posts: 255
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:45 pm
Location: Skibby
Contact:

Wuhu \o/

Post by crissi »

ding første operation!

i can see! :P
hald
Posts: 140
Joined: Sun Oct 15, 2006 8:03 pm
Location: Kbh NV
Contact:

Post by hald »

grats :)

Så er der dømt solbriller resten af året? :)
Image
crissi
Posts: 255
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:45 pm
Location: Skibby
Contact:

Post by crissi »

2-3 måneder + den tid jeg skal sydpå, så det er samlet en små 8-9 måneder :P
IPhase
Posts: 51
Joined: Tue Oct 17, 2006 3:16 pm
Location: Somewhere...

Post by IPhase »

HEY VILDT CRISSI! ;D

jeg fik det lavet på begge øjne sidste uge (onsdag), og kunne se med det samme, det er vildt fedt. venstre øje er helt perfekt nu og no problems.
Højre øje fik jeg dog uheldigvis et hår i som kom til at ridse lidt så der kom en væste byld, men jeg kan godt se med det, bare ret lys følsomt. Er i efter behandling med væsker nu på det højre, og lægen regner med at det er godt igen næste uge. og så er jeg good to go. men jeg kan godt mærke min øjne er lidt ømme, men ellers så var det da en meget sjov operation. jeg vil betegne det som at stå og kigge op i en UFO der er ved at rive en ud i rummet. Hvad var din oplevelse. jeg ved at Hamlet bruger en lidt ældre maskine, så jeg ved ikke om de nye har noget visuelt bedre at byde på eller om det altid er det samme?

Mit var noget med en masse hvide dioder der dannede en masse ringe, mend en grøn diode i midten man skulle fokuserer på mens de åbnede øjet. ar du stadig sugemærker på øje æblet? ;)
"Freelance Gynækolog"
IPhase
Posts: 51
Joined: Tue Oct 17, 2006 3:16 pm
Location: Somewhere...

Post by IPhase »

Why solbriller så længe? har du ikke fået noget voltaren til før og efter operationen som tager de smerter der nu er?
"Freelance Gynækolog"
crissi
Posts: 255
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:45 pm
Location: Skibby
Contact:

Post by crissi »

IPhase wrote: jeg ved at Hamlet bruger en lidt ældre maskine, så jeg ved ikke om de nye har noget visuelt bedre at byde på eller om det altid er det samme?


Negativ IP - hamlet bruger en nyere maskine :P

eller, de bruger 2 maskiner, en laser der skær hornhinden op, og en der laver selve korrektionen
Post Reply