Let's go Vasqueeeeeeeeeeez

Generel sniksnak
Post Reply
Vasquez
Posts: 2
Joined: Fri Feb 02, 2007 5:35 pm
Location: Ølstykke

Let's go Vasqueeeeeeeeeeez

Post by Vasquez »

Dav med jer pure assholes, det er Vasquez her, også kendt som Iceman i de helt tidlige dage eller rettere sagt Hellmann eller helmut lotti om i vil det, anyway navnet Iceman gyser nok Gud koldt ned af ryggen når han blev jagtet i carmageddon... hvor var det spil egentlig over blær, kunne sgu være fedt at holde noget retro party igen kun med de gamle spil, og fucked up bong hår, for ikke at glemme den konstante toast stank der væltede rundt i spejderhytten, eller når vi var nede og skam æde på strandgrillen ahhhhh memories, men nice med forum igen, lad os fixe noget LAN jeg er klar. eller som Gud altid sagde til de fleste ting

I got this really big bad motherfucking gun :D

I'm Out

Vasquez
crissi
Posts: 255
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:45 pm
Location: Skibby
Contact:

Post by crissi »

hey der, vi har faktisk gravet carma frem - kunne bare ikke helt få det til at virke ordentligt :P
Vasquez
Posts: 2
Joined: Fri Feb 02, 2007 5:35 pm
Location: Ølstykke

Post by Vasquez »

haha hvor nizzle, det skal sgu virke det er super cool :D
IPhase
Posts: 51
Joined: Tue Oct 17, 2006 3:16 pm
Location: Somewhere...

Post by IPhase »

Prøvede i med WMvare Crissi? :)
"Freelance Gynækolog"
hald
Posts: 140
Joined: Sun Oct 15, 2006 8:03 pm
Location: Kbh NV
Contact:

Post by hald »

Hvis nogle kan finde ud af at få gamle spil til at virke, skal de bare se at komme i gang!
Image
User avatar
Jesper-Giraf
Posts: 28
Joined: Sat Dec 02, 2006 11:42 pm
Location: Brøndbyøster
Contact:

Post by Jesper-Giraf »

He, det ku være fedt med de gamle spil... Tænk lige på hvor hurtigt hioctane ville køre på vores computere idag, det var frekvensstyret!!! Ligesom C&C faktisk også... :-)
www.borderfall.mymusic.dk

Things are not as they appear to be, nor are they otherwise... (Citat ukendt)
wacky
Posts: 125
Joined: Sun Oct 15, 2006 9:25 pm
Location: Rødovre

Post by wacky »

Der kunne komme rimelig meget smæk på :D
PoPPe
Posts: 307
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:09 pm
Location: Ballerup
Contact:

Post by PoPPe »

IPhase wrote: Prøvede i med WMvare Crissi? :)


Jeg prøvede at få en vmware op, men man skal jo også helst have lyd på :) ... Håber det var pga at det var serveredition - så jeg vil prøve at få tid til at lave en i workstation ed. inden næste lan. Hvis der er andre der har tid eller lyst prøv endelig .. jeg er villig til at teste den i mp (c&c, duke nukem, carma, q1 TF)
--
Regards.
The real PoPPe
Post Reply