Jeg giver øl...

fester, druk, fråde, hygge og noget
Post Reply
hald
Posts: 140
Joined: Sun Oct 15, 2006 8:03 pm
Location: Kbh NV
Contact:

Jeg giver øl...

Post by hald »

Den gode nyhed er at jeg giver øl d. 1. maj (det er en torsdag).
Den dårlige nyhed er at I skal arbejde for dem.

Anette og jeg flytter fra NordVest til Ørestad, for at få et værelse mere, som vi kan proppe Blob ind i.

Vi har i dag fået en bekræftigelse derpå (og damn, KAB er ikke lette at kommunikere med) så den skulle være i orden.


Vi skal mere præcist have nogle folk, som er villige til at slæbe nogle møbler og kasser ned fra 3. sal, ind i en bil - og i Ørestad, fra en bil, ind i en elevator og fra elevator og ind i lejligheden.
Og så skal vi sikkert bruge en person eller 2, der vil med over i Bilka og hente øl bagefter :)

Vi flytter fra omkring 64 kvm, så slæbet burde være til at overse, især hvis vi bliver mere end 2 personer.

Så alle bedes skrive deres navn nedenunder og fortælle os hvor gerne de vil hjælpe med at flytte den torsdag.


PS. Hvis vi kan få nøglen før, så flytter vi dato'en - hvis vi er heldige måske endda til en weekend, så folk kan tillade sig at drikke lidt flere øl :-)
Image
User avatar
Carrion
Posts: 71
Joined: Sun Oct 15, 2006 6:03 pm
Location: KBH NV

Re: Jeg giver øl...

Post by Carrion »

Hvis der også er mad, så er jeg på! ;)
hald
Posts: 140
Joined: Sun Oct 15, 2006 8:03 pm
Location: Kbh NV
Contact:

Re: Jeg giver øl...

Post by hald »

Carrion wrote:Hvis der også er mad, så er jeg på! ;)
Ahja, det havde jeg glemt - der forventes at være pizza, hvis vi kan finde et pizzaria der vil bringe ud dertil - men mon ikke Amagerbrogade er leveringsdygtig. Hvis du evt. har et godt pizzaria som I bruger fra biblioteksskolen, så kan du tage en folder med :)
Image
PoPPe
Posts: 307
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:09 pm
Location: Ballerup
Contact:

Re: Jeg giver øl...

Post by PoPPe »

Vi er stadig i thailand der, så vi kan ikke komme.
Men som aftalt henter i bare trailer og sækkevogn hvis nødvendigt :)
--
Regards.
The real PoPPe
User avatar
BigChief
Site Admin
Posts: 206
Joined: Sun Oct 15, 2006 5:39 pm
Location: Billund

Re: Jeg giver øl...

Post by BigChief »

Hvis folk ikke er klar over det - så er torsdag den 1. maj 2008 Kr. Himmelfartsdag - og dermed en helligdag, så vi har masser af tid til at flytte halds stuff i.

Jeg kommer selvfølgelig, kan dog godt være mine skuldre skal have en pause indimellem, de har det generelt fint - men jeg har ikke prøvet at løfte tunge ting i længere tid med dem efter operationen :)

og btw - tillykke med det nye sted :)

(kilde: visitdenmark.com)
crissi
Posts: 255
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:45 pm
Location: Skibby
Contact:

Re: Jeg giver øl...

Post by crissi »

ah, så har jeg sku nok også fri - fordi er der noget forsvaret ikke vil så er det vist nok at betale løn til folk på helligdage hvis de kan undgå det :P
WAAARgh!

Image
User avatar
Carrion
Posts: 71
Joined: Sun Oct 15, 2006 6:03 pm
Location: KBH NV

Re: Jeg giver øl...

Post by Carrion »

Vi kunne evt. smutte i Fælledparken og drikker nogle øls bagefter, hvis vi magter det. :)
crissi
Posts: 255
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:45 pm
Location: Skibby
Contact:

Re: Jeg giver øl...

Post by crissi »

hvad sker der i fælledparken?
WAAARgh!

Image
wacky
Posts: 125
Joined: Sun Oct 15, 2006 9:25 pm
Location: Rødovre

Re: Jeg giver øl...

Post by wacky »

I 2001 skete det sådan her agtigt....:


Image

Jeg skal vist ikke noget d. 1 maj, burde nok kunne kigge forbi :)
crissi
Posts: 255
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:45 pm
Location: Skibby
Contact:

Re: Jeg giver øl...

Post by crissi »

ah ja, der hvor kirstine næsten blev løbet ned af den der rend fra politiet?
WAAARgh!

Image
wacky
Posts: 125
Joined: Sun Oct 15, 2006 9:25 pm
Location: Rødovre

Re: Jeg giver øl...

Post by wacky »

crissi wrote:ah ja, der hvor kirstine næsten blev løbet ned af den der rend fra politiet?
Det er vist rigtig nok, pludselig stod der en stribe politi og så var der nogle der meget gerne ville væk i en fart.
hald
Posts: 140
Joined: Sun Oct 15, 2006 8:03 pm
Location: Kbh NV
Contact:

Re: Jeg giver øl...

Post by hald »

Nu har vi fået alting på plads med bil og trailer og at vi rent faktisk har nøgler d. 1. maj :)

Duk-op-tid: kl. 12:00 på den gamle adresse (Lærkevej 10, 2400) http://surl.dk/433/ (Hvis nogle føler for at komme tidligere, er de velkomne)

Planen lyder cirka på at der nok skal køres tre-fire gange og vi deler os nok på de to adresser (flest her, da det andet er lettest).

Vi har cola, vand og øl.

Er folk mest til at vi bestiller pizza eller at fixe nogle sandwiches? Os ligemeget, men nogle skal fixe en pizza-folder hvis vi skal have pizza, for der er ikke net på den nye adresse.
Image
crissi
Posts: 255
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:45 pm
Location: Skibby
Contact:

Re: Jeg giver øl...

Post by crissi »

jeg tager net med hald, så finder vi ud af noget pizza :P
WAAARgh!

Image
User avatar
Carrion
Posts: 71
Joined: Sun Oct 15, 2006 6:03 pm
Location: KBH NV

Re: Jeg giver øl...

Post by Carrion »

Jeg kender det perfekte pizzaria lige i nærheden, Sardegna med ægte italiensk pizza.

http://www.pizzeriasardegna.dk/

Kan specielt anbefale en Leif!
crissi
Posts: 255
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:45 pm
Location: Skibby
Contact:

Re: Jeg giver øl...

Post by crissi »

ahhhh, så skal der synges igen!!
WAAARgh!

Image
hald
Posts: 140
Joined: Sun Oct 15, 2006 8:03 pm
Location: Kbh NV
Contact:

Re: Jeg giver øl...

Post by hald »

Så er vi flyttet ind og på trods af at vi kom fra en lille lejlighed, så synes jeg sgu alligevel der var meget at flytte.

Tak til alle dem der dukkede op og hjalp med at flytte - uden jer, så havde vi nok sovet udendørs på vores "fantastiske" sofa :P


Der blev nogle øl i overskud, dem må vi donere til næste EF-ish komsammen :)

Der kommer en indflytterfest på et tidspunkt når vi lige har fået styr på tingene, gjort rent i den gamle og fået købt alle de møbler vi mangler - og fundet en babysitter ;)
Image
wacky
Posts: 125
Joined: Sun Oct 15, 2006 9:25 pm
Location: Rødovre

Re: Jeg giver øl...

Post by wacky »

Udover sofaen gik det jo fantastisk godt!

Fået fixet din pc endnu?
PoPPe
Posts: 307
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:09 pm
Location: Ballerup
Contact:

Re: Jeg giver øl...

Post by PoPPe »

hehe det loed ogsaa paa som om det var sofaen du frygtede mest :)
Glaeder mig til at se den nye hybel ved lejlighed.
--
Regards.
The real PoPPe
crissi
Posts: 255
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:45 pm
Location: Skibby
Contact:

Re: Jeg giver øl...

Post by crissi »

uden at skulle svine nogle til ... så er det en lorte sofa han har - håber han problemer med at putte fødder på den igen, de var ret så svære at få af ihvertfald :P
WAAARgh!

Image
hald
Posts: 140
Joined: Sun Oct 15, 2006 8:03 pm
Location: Kbh NV
Contact:

Re: Jeg giver øl...

Post by hald »

crissi wrote:uden at skulle svine nogle til ... så er det en lorte sofa han har - håber han problemer med at putte fødder på den igen, de var ret så svære at få af ihvertfald :P
Det gav faktisk pænt store problemer... men så satte jeg batteriet fra skruemaskinen i oplader (da jeg fandt den) og så gik det alligevel ;)

Og ja, min PC er fixet, den fejlede ikke noget da den blev startet igen, ved ikke helt om den bare havde præstationsangst fordi der var så stort et pres på den. Lige pt. er jeg online ind i mellem om aftenen via crissi's 3 modem ting - burde have rigtigt net igen om et par dage.
Image
Post Reply