Easyfrag LAN 20.-23. oktober

Åben diskusion om tidspunkter, lokationer etc etc
Post Reply
User avatar
Carrion
Posts: 71
Joined: Sun Oct 15, 2006 6:03 pm
Location: KBH NV

Easyfrag LAN 20.-23. oktober

Post by Carrion »

Hey

Da Sunny-drengen desværre ikke kunne deltage/få lokaler må vi jo finde et andet sted at LAN'e.

Jeg sætter gerne min lejlighed til rådighed, der er masser af plads(106kvm) og døgnåbne indkøbsmuligheder et stenkast væk. Eneste problem er nok bord og stolemængde, jeg vil tro jeg har plads til en 10-12 stykker hvis vi sidder lidt tæt.

Mht. sovepladser har jeg 2 sofaer og ellers bor Hald et lille stykke væk, der skulle også gerne være et par sovepladser.

Så hvis ikke der er en bedre løsning er i velkomne hér! :)

/Thorbjørn

PS. Der er også bordfodbold! :D
crissi
Posts: 255
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:45 pm
Location: Skibby
Contact:

Post by crissi »

hey hey

Jeg har smidt info omkring stedet vidre til poppe(linket ham til siden faktisk :P) også må vi se, det er såern at den lige pt hænger hos helman som poppe får svar fra imorgen mandag(16/10-06) enten ved at helman ringer til poppe eller hvis/når helman ikke har ringet så følger poppe op på og afkræver et svar.

Jeg ville godt have poppe til at skrive lidt om borde/stole beholdningen hos helman (jo nemmere vi har det, eg hvor lidt vi skal finde alle mulige steder fra jo bedre :P) - kan jo være at der allerede er stole/borde der.

Tak til Carrie for at smide lidt info op, initiativ over norm.
User avatar
Carrion
Posts: 71
Joined: Sun Oct 15, 2006 6:03 pm
Location: KBH NV

Post by Carrion »

Yesh yesh, hvis der er plads hos Helman er det fint :)
hald
Posts: 140
Joined: Sun Oct 15, 2006 8:03 pm
Location: Kbh NV
Contact:

Post by hald »

Jup jup, jeg kan tilbyde et par sovepladser hvis det bliver hos Carrie, kan smide et par stykker af jer i stuen.

Jeg kan også godt tage et par stole med, men ikke rigtigt nogle borde (alligevel lidt besværligt at bære ned og hen og returnere igen søndag)

Vi afventer pænt svar fra Helman for at finde ud af hvor vi skal være
Image
PoPPe
Posts: 307
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:09 pm
Location: Ballerup
Contact:

Borde/stole

Post by PoPPe »

Hald det er nok lettere at låne hos dig, end hvis vi skal skaffe dem andre steder fra - det kræver jo nok en trailer e.l., det lyder som om vi kan gå med det hjemme fra dig af.
--
Regards.
The real PoPPe
hald
Posts: 140
Joined: Sun Oct 15, 2006 8:03 pm
Location: Kbh NV
Contact:

Post by hald »

ja, vi kan gå hjemme fra mig af - men så skal folk lige blive der til at tage det op igen søndag :D

jeg bor 5 min gang fra tobbie, cirka
Image
User avatar
BigChief
Site Admin
Posts: 206
Joined: Sun Oct 15, 2006 5:39 pm
Location: Billund

Post by BigChief »

Jeg har også plads her i farum.

Sofaen kan flyttes hen ved min reol, så er min stue ca 10x5 meter, plus lidt ekstra ved sofaen.

Folk kan sove i computerværelset og mit ekstraværelse (mener de er omkring 20 og 10 kvm).

Hvis jeg skulle gå hen og blive indlagt kan jeg nok overtales til at overlade ½ en nøgle, det har han haft før ;)

Der er ikke rigtigt nogle gode døgnåbne indkøbsmuligheder (der er dog en døgnåben tank i nærheden).
PoPPe
Posts: 307
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:09 pm
Location: Ballerup
Contact:

BC: har du borde og stole til ca 12 ppl?

Post by PoPPe »

....
--
Regards.
The real PoPPe
User avatar
BigChief
Site Admin
Posts: 206
Joined: Sun Oct 15, 2006 5:39 pm
Location: Billund

Post by BigChief »

Poppe : skriv spørgsmålet i body, ikke subject ;)

Jeg har ihvertfald 14 stole - borde er jeg lidt mere i tvivl om, det burde kunne lade sig gøre hvis folk ikke har 21+" CRT skærme.

Jeg har 2 spiseborde et havebord og et sofabord.
PoPPe
Posts: 307
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:09 pm
Location: Ballerup
Contact:

Post by PoPPe »

BigChief wrote: Poppe : skriv spørgsmålet i body, ikke subject ;)

Jeg har ihvertfald 14 stole - borde er jeg lidt mere i tvivl om, det burde kunne lade sig gøre hvis folk ikke har 21+" CRT skærme.

Jeg har 2 spiseborde et havebord og et sofabord.



Har de fleste ikke fladskærm??? Og det med de borde burde der være længe plads.... helle for en plads tæt på køleskabet :)
--
Regards.
The real PoPPe
hald
Posts: 140
Joined: Sun Oct 15, 2006 8:03 pm
Location: Kbh NV
Contact:

Post by hald »

Fladskærm må blive et af mine næste køb - jeg har stadig den samme 17" fra Vraget :roll:
Image
wacky
Posts: 125
Joined: Sun Oct 15, 2006 9:25 pm
Location: Rødovre

Post by wacky »

Jeg kan varmt anbefale den jeg har købt :)
User avatar
BigChief
Site Admin
Posts: 206
Joined: Sun Oct 15, 2006 5:39 pm
Location: Billund

Post by BigChief »

Men den har du jo allerede købt - det hjælper ikke særlig meget ;)

Jeg har en enkelt ekstra 18" fladskærm med DVI og VGA input som kan lånes, og ellers har jeg en 15" VGA fladskærm (bruger jeg i mit serverrum ;) - der også kan, denne har dog kun VGA input.
crissi
Posts: 255
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:45 pm
Location: Skibby
Contact:

Post by crissi »

thread highjack! >< - køb skærme snak et andet sted :P

(samsung syncmaster 940bf er rar ;) )
dkwolf
Posts: 21
Joined: Mon Oct 16, 2006 6:52 pm
Location: Det rå 3390
Contact:

Post by dkwolf »

well jeg er sgu nok frisk til at møde op, kan nok ikke lige deltale selv lige pt. Men skal da lige råbe "svin" ud i lokalet :)
DKWolf
PoPPe
Posts: 307
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:09 pm
Location: Ballerup
Contact:

Post by PoPPe »

Hellman & co har ingen borde og stole. Jeg snakkede med ham og bla. af denne grund enige om at vi fandt et andet sted. jeg har snakket med tobby tøsen, han opretter en post under arrangerede lans, med tid og sted, tilmelding kan foregå som reply.

DENNE TRÅD ER LUKKET - (troede han!)
--
Regards.
The real PoPPe
Post Reply