Spilforslag/forberedelse til 20-23. okt

Åben diskusion om tidspunkter, lokationer etc etc
Post Reply
hald
Posts: 140
Joined: Sun Oct 15, 2006 8:03 pm
Location: Kbh NV
Contact:

Spilforslag/forberedelse til 20-23. okt

Post by hald »

- C&C95 (nogle der kender noget til en version der virker i winXP med netværkssupport, eller snakker vi VM virtual machine?)

- StarCraft (tror jeg har en brood wars)
- Carmageddon (BC er ved at fixe det, enten en version der kører i xp, eller en virtual machine til det)

- Unreal Tournement (Jeg er mest til hurtig og urealistisk, hvis det skal være fps)
Image
User avatar
Carrion
Posts: 71
Joined: Sun Oct 15, 2006 6:03 pm
Location: KBH NV

Post by Carrion »

DOOM!!!!1
PoPPe
Posts: 307
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:09 pm
Location: Ballerup
Contact:

C&C mv.

Post by PoPPe »

Jeg ledte for 1 års tid siden efter en patch hvor multiplayer delen også virkede ..uden held.

Hvis BC allerede har tænkt sig at lave en VMware til carma, kan vi ligeså godt udnytte den til de andre spil: c&c, duke nukem, Q1 TF :), og lignende jeg er overbevist om at jeg godt kan finde nogle af dem gamle i gemmerne. Det er også nemmere at fordele dem, hvis de allerede ligger i et image, dvs en fil, alle spil :)
--
Regards.
The real PoPPe
PoPPe
Posts: 307
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:09 pm
Location: Ballerup
Contact:

CoD2

Post by PoPPe »

Hvad siger i til CoD 2, det er FPS, men har en masse forskellige modes - det er træls kun at spille deathmatch. Vi må i øvrigt heller ikke glemme CS, det var også et nice spil - har dog ikke spillet i pænt mange år. Diablo I/II bliver det nok ikke til da det tager for lang tid, jeg har ellers en ladder character jeg er ved at bygge op :)
--
Regards.
The real PoPPe
hald
Posts: 140
Joined: Sun Oct 15, 2006 8:03 pm
Location: Kbh NV
Contact:

Post by hald »

Call of Duty 2 er faktisk ret sjovt.

Diablo kan jeg leve længe uden.

CS, endnu længere, kan virkelig ikke li' det spil. (Ja, jeg sutter også til det, men det er ikke kun derfor)
Image
User avatar
BigChief
Site Admin
Posts: 206
Joined: Sun Oct 15, 2006 5:39 pm
Location: Billund

Post by BigChief »

Alien vs. Predator!
wacky
Posts: 125
Joined: Sun Oct 15, 2006 9:25 pm
Location: Rødovre

Post by wacky »

Ages of Kings :D
crissi
Posts: 255
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:45 pm
Location: Skibby
Contact:

Post by crissi »

jeg sætter mig og øver mig i dotta - også håber jeg vi spiller det lidt :P
User avatar
BigChief
Site Admin
Posts: 206
Joined: Sun Oct 15, 2006 5:39 pm
Location: Billund

Post by BigChief »

Jeg kunne godt tænke mig at prøve Warhammer 40.000 Dawn of War som multiplayer (har det, med alle expansions), hvis nogle er friske - dunno hvor godt det er, men det er da klart et forsøg værd ;)
User avatar
Carrion
Posts: 71
Joined: Sun Oct 15, 2006 6:03 pm
Location: KBH NV

Post by Carrion »

Rigtig fedt RTS spil, jeg er med på at give det et forsøg :)
hald
Posts: 140
Joined: Sun Oct 15, 2006 8:03 pm
Location: Kbh NV
Contact:

Post by hald »

Kender ikke warhammer eller DOTA, men vi kan godt prøve dem, har sgu spillet for få RTSere siden easyfrag droppede.
Image
wacky
Posts: 125
Joined: Sun Oct 15, 2006 9:25 pm
Location: Rødovre

Post by wacky »

Samme som hald, ikke nogle spil jeg har prøvet eller ejer, men er frisk nok :)
crissi
Posts: 255
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:45 pm
Location: Skibby
Contact:

Post by crissi »

jeg er klart med på warhammer :P
Elkvixen
Posts: 1
Joined: Mon Oct 16, 2006 4:57 pm

C&C95 - First decade

Post by Elkvixen »

Jeg vil da tro at C&C95 med multiplayer er understøttet af Command & Conquer - The first decade. Det er jo en rimelig ny udgivelse af alle C&C spillene. Fylder også derefter.

Ellers kan jeg anbefale Tremulous som FPS spil, hvis man er nok. Det er lidt humans vs aliens hvor man skal bygge sin base op og hvor man så skal dræbe de andres.

og hej btw.
hald
Posts: 140
Joined: Sun Oct 15, 2006 8:03 pm
Location: Kbh NV
Contact:

Post by hald »

Hej fætter.

Den der pakke som er en ny udgivelse, kan jeg huske at BC hentede og ... netværk virkede ikke i den. Lidt fucked for en ny udgivelse. Might be a bug - nogle der kan finde/teste?
Image
PoPPe
Posts: 307
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:09 pm
Location: Ballerup
Contact:

Post by PoPPe »

Jeg er ved at skaffe mig noget battlefield 2142, det ser rimelig heftigt ud 8)
--
Regards.
The real PoPPe
crissi
Posts: 255
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:45 pm
Location: Skibby
Contact:

Post by crissi »

jeg har fixet carma (1+splat, 2, TDR, 3) - så hvis der er nogen der har destruction derby med er vi vist dækket ind der :P
IPhase
Posts: 51
Joined: Tue Oct 17, 2006 3:16 pm
Location: Somewhere...

something

Post by IPhase »

Destruction Derby er rimeligt nederen, ikke kun fordi det bruger IPX, men også fordi man kun kan være to på lan :(

C&C the first decade er en version der skal virke på XP. men jeg mener at have læst et sted at man skulle rode med noget i netværket for at få det til at virke.

Jeg kommer også til LAN, men jeg skal på arbejde om lørdagen nogle timer.

Poppe jeg er med på COD2 og CS:Source eller bare almindeligt halflife2 deathmatch.
"Freelance Gynækolog"
hald
Posts: 140
Joined: Sun Oct 15, 2006 8:03 pm
Location: Kbh NV
Contact:

Re: something

Post by hald »

IPhase wrote: C&C the first decade er en version der skal virke på XP. men jeg mener at have læst et sted at man skulle rode med noget i netværket for at få det til at virke.


Hvis du kan finde det sted igen, ville det være rart. Jeg har lige lavet noget random google her fra job, kan ikke umiddelbart finde noget om det - og c&c kunne jeg godt bruge at spille igen.

Omend... nogle der har det gode gamle Tiberian Haven map? (var det tiberian det hed, det man farmede, dont remember)
Image
hald
Posts: 140
Joined: Sun Oct 15, 2006 8:03 pm
Location: Kbh NV
Contact:

Post by hald »

En eller anden (poppe?) skal også lige huske alle de mp3'er vi engang hørte og har mistet for længe siden.

happy hardcore, dontron - og lign. gejl :)
Image
PoPPe
Posts: 307
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:09 pm
Location: Ballerup
Contact:

Post by PoPPe »

hald wrote: En eller anden (poppe?) skal også lige huske alle de mp3'er vi engang hørte og har mistet for længe siden.

happy hardcore, dontron - og lign. gejl :)


No problemo ... det er jo det jeg har... samt de gamle musik vids :)
--
Regards.
The real PoPPe
Post Reply