Enig, mht til alle ting.
1) bedre(større) switch, næste gang SKAL man komme med udstyr når man har lovet at komme, eller aflevere udstyr i tide (folk der allerede er kommet er jo stive, og har ikke lyst til at blive ædru

. Vi burde kunne finde noget næste gang, jeg kan napse en 24/48/64 ports switch på arbejdet, BC havde noget og ip har vores EF switche mener det er 2x 48
2) Spillene skal fordeles i forvejen, alternativet er at vi har en server med noget giga eller trunk vi kan suge fra. det holder ikke at suge fra en der sidder og spiller - med mindre det ikke er PC spilleri men ........ noget andet

. Jeg skal nok prøve at få en vmware op og køre(inklusiv lyd og spil) , hvis der er nogen der keder sig må de også gerne prøve - jeg har jo prøvet at tage mig sammen i over 1 år
3) Internet er intet problem, dog ville det være fedt til f.eks. COD når vi nu ikke var flere - men det får vi rettet op på næste gang. Dog var problemet tit når vi var på DTU at nogle sad og spillede deres lorte RPG i døgndrift !!! Husk nu at at vores motto: why play alone when you can play with others

Men det er planen at vi ALLE spiller samme spil - ikke hele tiden men i hvert fald en del af tiden.
Jeg har lige hovedet i blød for at finde et sted hvor vi kan holde et lille vinterlan, er der nogen der kunne finde på at smide et lokale i puljen ??