Landskamp
Landskamp
Lad os se hvor meget jeg bliver buh'et ud - men hvem er friske på at tage i Parken og se landskamp en dag - og ja, vi skal drikke øl, men også rent faktisk se kampen 

Re: Landskamp
hmm jeg tror jeg slutter til efter kampen - jeg kan ikke koncentrere mig om fodbold så lang tid - og så er det jo letøl de serverer derinde - the bastards
--
Regards.
The real PoPPe
Regards.
The real PoPPe
Jeg er også frisk
så må vi bare skifte letølen ud med tungøl efter kampen 

Jeg skal helt sikkert ikke se fodbold ... øl kan jeg gå med til, men ikke med udsyn til fodbold
Hehe, så kan vi 2 sidde på en pub i nærheden og drikke i mens der spillesBigChief wrote:Jeg skal helt sikkert ikke se fodbold ... øl kan jeg gå med til, men ikke med udsyn til fodbold

--
Regards.
The real PoPPe
Regards.
The real PoPPe
Jep - vi skal bare finde en der ikke viser fodboldPoPPe wrote:Hehe, så kan vi 2 sidde på en pub i nærheden og drikke i mens der spillesBigChief wrote:Jeg skal helt sikkert ikke se fodbold ... øl kan jeg gå med til, men ikke med udsyn til fodbold

Det kan vist ikke være så svært - den skal bare være bumset nokBigChief wrote:Jep - vi skal bare finde en der ikke viser fodbold

--
Regards.
The real PoPPe
Regards.
The real PoPPe
Fint for mig, hvis de så også har pool (hvor man ikke får tæv fordi man spiller på det) er det kun en bonusPoPPe wrote:Det kan vist ikke være så svært - den skal bare være bumset nokBigChief wrote:Jep - vi skal bare finde en der ikke viser fodbold

Når nu Danmark ikke kan komme med til EM, så er det jo ikke sjovt.
Så er det næst-bedste nok at se FCKs UEFA kampe, men tror ikke vi er fans nok til det
Måske bare de der øl og et fjernsyn indtil næste sæson og lidt varme i luften...
Så er det næst-bedste nok at se FCKs UEFA kampe, men tror ikke vi er fans nok til det

Måske bare de der øl og et fjernsyn indtil næste sæson og lidt varme i luften...